Σχολικό Έτος 2013 - 2014

Σήμερα ξεκινήσαμε από το σχολείο με το σχολικό λεωφορείο , για να επισκεφθούμε την αρχαιολογική συλλογή Αχαρνών, που βρίσκεται στο Μενίδι. Τα παιδιά είχαν ήδη προετοιμαστεί από την προηγούμενη ημέρα και τους  είχαν δοθεί   6 καρτέλες με εκθέματα του μουσείου, ώστε να τα εντοπίσουν στο χώρο.

Περισσοτερα

Επισκεφθήκαμε σήμερα με το σχολικό λεωφορείο το χώρο ,όπου φιλοξενείται η αρχαιολογική συλλογή Αχαρνών. Εκεί παρακολουθήσαμε ένα πρόγραμμα με θέμα : Ο χρόνος , το οποίο παρουσίασαν εξουσιοδοτημένοι αρχαιολόγοι. Τα παιδιά κάθησαν σε μαξιλαράκια μπροστά από ένα ταμπλό και μετά από ερωταπαντήσεις,

Σήμερα , Παρασκευή 18 Οκτωβρίου , οι μαθητές του Β1 επισκεφθήκαμε το πυροσβεστικό μουσείο. Εκεί μας ξενάγησαν στους χώρους του μουσείου, είδαμε παλιά και σύγχρονα πυροσβεστικά οχήματα, κράνη και τις στολές των πυροσβεστών. Έπειτα πήραμε όλοι τη μάνικα ενός πυροσβεστικού και γίναμε  για λίγο πυροσβέστες καταβρέχοντας το χώρο! Περάσαμε υπέροχα!

Το πρωί ξεκινήσαμε από το σχολείο , για να επισκεφτούμε το Πυροσβεστικό Μουσείο, που βρίσκεται στην Παλλήνη. Αρχικά καθήσαμε σε ένα χώρο με καρέκλες, όπου παρακολουθήσαμε ένα δεκάλεπτο  βίντεο, το οποίο αφορούσε την εκπαίδευση των πυροσβεστών.  Κατόπιν , ξεναγηθήκαμε στις αίθουσες του μουσείου , οι οποίες περιείχαν εκθέματα, που αφορούσαν

Περισσοτερα

Σήμερα πήγαμε με την τάξη μας στον ιερό ναό του Αγίου Κωνσταντίνου, που βρίσκεται στη συνοικία μας. Αφορμή γι΄αυτήν την επίσκεψη ήταν το κεφάλαιο Η ΣΥΝΟΙΚΙΑ ΜΑΣ , ένα κείμενο που επεξεργστήκαμε στην τάξη για τον προσανατολισμό και το κεφάλαιο ΤΑ ΣΗΜΕΙΑ ΤΟΥ ΟΡΙΖΟΝΤΑ του βιβλίου της Μελέτης Περιβάλλοντος. Πήραμε μαζί μας μια πυξίδα και ένα χαρτί . Εντοπίσαμε το ιερό της εκκλησίας και το σχετίσαμε με την Ανατολή.

Στα πλαίσια του Μαθήματος της Μελέτης  Περιβάλλοντος , που αφορά στη "Συνοικία", πήραμε με τα παιδιά τη φωτογραφική μηχανή και τα μπλοκάκια μας και περιηγηθήκαμε στη γειτονιά του σχολείου μας. Καταγράψαμε τι υπάρχει γύρω-γύρω και εντοπίσαμε τα είδη των κτιρίων.