Οι νηπιαγωγοί των εκπαιδευτηρίων μας παρακολούθησαν την Παρασκευή και το Σάββατο 4 και 5 Μαρτίου αντίστοιχα, ένα επιμορφωτικό σεμινάριο με τίτλο «Η Δημιουργική Γραφή στο σχολείο: Μαθαίνουμε παίζοντας».

Αντικείμενο: Το εργαστήριο με θέμα «Η Δημιουργική Γραφή στο σχολείο: Μαθαίνουμε παίζοντας» απευθυνόταν σε εκπαιδευτικούς της Πρωτοβάθμιας και της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης που ενδιαφέρονται να εντάξουν τη δημιουργική γραφή στη διδασκαλία τους. Στόχος ήταν να δοθεί μια πρώτη γεύση, ένα αλφαβητάριο τεχνικής, και να παρουσιαστούν ασκήσεις και δραστηριότητες που αφορούν την παραγωγή γραπτού λόγου στη σχολική τάξη.
Στο πλαίσιο του εργαστηρίου παρουσιάστηκαν και συζητήθηκαν , με βάση εξειδικευμένες δραστηριότητες, τα ακόλουθα θέματα:
• Η δημιουργική γραφή στο σχολείο: ένα χρήσιμο εργαλείο για την παραγωγή συνεχούς γραπτού λόγου στην τάξη. Στόχοι της διδασκαλίας, προϋποθέσεις για την εφαρμογή, τι κερδίζει ο μαθητής, πώς αξιολογούμε τα μαθητικά κείμενα.
• Φτιάχνω το δικό μου βιβλίο: πώς οι μαθητές, με την καθοδήγηση του εκπαιδευτικού, σχεδιάζουν, γράφουν και παρουσιάζουν το δικό τους βιβλίο στην τάξη.
• Ο λογοτεχνικός ήρωας: οι εκπαιδευτικοί συζητούν, με βάση συγκεκριμένα λογοτεχνικά παραδείγματα, πώς κατασκευάζεται ο λογοτεχνικός ήρωας και δοκιμάζουν δραστηριότητες που σχετίζονται με την κατασκευή ενός λογοτεχνικού ήρωα.
• Ποιητική φόρμα: πώς οι περιορισμοί στην ποιητική φόρμα μπορούν να λειτουργήσουν δημιουργικά για τους μαθητές (Ιαμβικός δεκαπεντασύλλαβος, λίμερικ, χαϊκού).

Η Δ/νση των εκπαιδευτηρίων